Tuesday, October 14, 2008

remember

Came back from taipei yesterday evening. Yes. I seem to fly there a lot. The 2 days were tiring. Worked, ate, laughed, met up with friends and trying to enjoy every little bit of taipei like I always do whenever I go there.

Met a friend last night. Somehow I saw myself in him. Similar love stories, similar sorrows, similar pains and tears that look so familiar. I hope you will feel better. You will get over it, one fine day, and the day will definitely come. =)

This song keeps playing in my mind, suddenly...

谁还记得是谁先说永远的爱我
以前的一句话是我们以后的伤口
过了太久没人记得当初那些温柔
我和你手牵手说要一起走到最后
我们都忘了这条路走了多久
心中是清楚的有一天有一天都会停的
让时间说真话
虽然我也害怕
在天黑了以后我们都不知道会不会有以后
我们都累了
却没办法往回走两颗心都迷惑
怎么说怎么说都没有救
亲爱的为什么
也许你也不懂两个相爱的人等着对方先说想分开的理由
谁还记得爱情开始变化的时候
我和你的眼中看见了不同的天空
走得太远终于走到分岔路的路口
是不是你和我要有两个相反的梦

No comments: