Monday, July 20, 2009

time is love.

Not a very recent song but I just realise how captivating the song can be. Oh. Love. My friend says it sounds like a song for the ex-boyfriend. But I feel it sounds more for like possible two persons who just never get together, and who knows what? Anyway, time is really essence. Time is love. Once you miss it, that's it.

Take a lifetime to find LOVE? Or seize a moment for PASSION?
Which one would you choose?



总是和你擦肩而过 回头看着你走
我说服自己你从来都不属於我
也在心里偷偷想过 拥有你陪伴的生活
对我会是多麽奢侈的梦
你完美得太过火
有太多的选择
我还能付出什麽
除了爱你我一无所有
爱来的刚刚好慢一步我就走掉
或许上帝听见心中的祈祷带
我从孤单里逃跑
因为爱

日复一日重复着错过的游戏
猜测在你的心中是否真有我
不想一分一秒在犹豫之间蹉跎
我在等你说你也爱我
你是我存在的理由
爱来的刚刚好慢一步我就走掉
或许上帝听见心中的祈祷
带我从孤单里逃跑
爱来的刚刚好慢一步我就走掉
或许上帝听见心中的祈祷
带我从孤单里逃跑
因为我爱你

No comments: