Friday, September 18, 2009

一直做梦没有用啦!

我。。很任性。
也很爱发小姐脾气。
这也许是我努力在保护自己的面具。

很谢谢那些可以包容我的人。
很多事情我很在乎,
很多人我也很关心。
但我很奇怪。
我没办法承认我有这样的感觉。

oh boy, 一直做梦没有用啦!
ha.

Anyway, I think the cyber way is quite an idiotic way of communication. No expression, no tone, and people tend to easily misunderstand one another's intention. But I am so guilty of getting hooked to the web, at times. *cheeky winkz*
=p

Going back to sin=)

No comments: